- Social Media – este formată din totalitatea rețetelor sociale, site-urilor de sharing imagini sau video, blogurilor, social bookmarking sites, site-urilor de reviews etc. – care presupun împărtășirea de diferite formate de conținut în online.
- Engagement rate – este un indicator care măsoară nivelul de interacționare dintre conținutul online creat de un brand/utilizator și followers/fanii acestuia. Interacțiunile pot fi de exemplu, comentarii, likes la postări, distribuiri ale postărilor. Se cumulează toate aceste interacțiuni și se împart la numărul total de followers/fani/subscribers x 100.
- Social Media Reach – numărul de persoane la care a ajuns postarea ta, pe o rețelele sociale.
- Postare sponsorizată – o postare pe Facebook sau altă rețea socială, pe care o promovezi/sponsorizezi, respectiv plătești pentru a ajunge la un număr mai mare de persoane (un reach mai mare).
- Blog – un site personal, pe care autorul postează articole constant, pe o anumită temă sau păreri personale, reviews produse etc. Poate fi de asemenea, o secțiune de resurse, cu informații utile sau educaționale, pentru clienți, pe site-ul unei companii. Ca și conținut, poate avea de obicei articole, videos, podcasts.
- Followers – persoane care fie dau like la o pagina de Facebook, fie urmăresc cont Instagram, se abonează la canalul de Youtube al unui brand sau orice altă acțiune de abonare/urmărire a unei pagini/cont Social Media a unui brand.
- Rețea socială – platformă online unde utilizatorii socializează, interacționează într-un fel sau altul, în funcție de tipicul și regulile acesteia. Sunt o mulțime de rețele sociale, de la Facebook, la Youtube, Pinterest, Instagram, Goodreads, Twitter etc.